Δημιουργία & Έκφραση

  • ΜΟΥΣΙΚΗ

Η μουσική συμβάλλει στην ανάπτυξη των παιδιών ακόμα και από τις πολύ μικρές ηλικίες. Τα τραγούδια, οι ρυθμικές ασκήσεις, η μουσική ακρόαση και ο μουσικός αυτοσχεδιασμός που πραγματοποιούνται στην τάξη, έχουν ως αποτέλεσμα την συνεργασία των παιδιών στο σύνολο, καθώς και την κοινωνικοποίηση και τον σεβασμό προς τους συμμαθητές τους, αφού συμμετέχουν όλοι μαζί για έναν στόχο κάθε φορά. Επίσης, έχει παρατηρηθεί πως η μουσική συνδέεται με την καλύτερη απόδοση των παιδιών στο σχολείο και ειδικότερα στα μαθήματα των θετικών επιστημών. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά να μπορούν να εκφράζονται δημιουργικά με κάποιον τρόπο, καθώς η μουσική βοηθάει στην διαμόρφωση του χαρακτήρα τους και γενικά μας κάνει πιο χαρούμενους ανθρώπους.

  • ΧΟΡΟΣ

Ο χορός είναι τέχνη!
Είναι έκφραση συναισθημάτων μέσα από τον συνδυασμό κινήσεων με συντονιστή την μουσική και το στίγμα της προσωπικότητας του κάθε χορευτή. Αυτή η έκφραση συναισθήματος είναι που καθιστά τον χορό και μέσο ψυχοθεραπείας και εκτόνωσης. Είναι το μέσο με το οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να εκφραστούμε εκεί που οι λέξεις αδυνατούν. Επομένως, ο χορός μπορεί να γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να προσεγγίσουμε την ευαίσθητη παιδική ψυχή. Από την μια, γυμνάζει το σώμα με τον πιο ευχάριστο τρόπο, από την άλλη ασκεί το παιδί στον αυτοσχεδιασμό αλλά και στην υπακοή κανόνων και ρυθμών. Του μαθαίνει την ευχάριστη πλευρά του <<κοπιάζω>> και <<επιμένω>>. Τέλος, κοινωνικοποιεί το παιδί αλλά και προβάλλει την προσωπικότητά του. Κυρίως όμως ,του μαθαίνει να δουλεύει ομαδικά και να προάγει τη συνεργασία και την ομαδικότητα.
Με έμφαση στην ομαδικότητα και την συνεργασία αλλά και σεβασμό στην ιδιαίτερη προσωπικότητα του κάθε παιδιού, στοχεύουμε  ο χορός να  βοηθήσει τα παιδιά  να γίνουν εκφραστικοί  και πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι.

  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Χειροτεχνίες , κατασκευές ,ζωγραφική.

Πηλός : Μέσα από την ενασχόληση με την κεραμική τα  παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους , ενώ παράλληλα οργανώνουν τη σκέψη τους, για να προβούν σε διάφορες δημιουργίες. Μαθαίνουν να ακολουθούν πρακτικές οδηγίες , να χρησιμοποιούν νέα υλικά , να συνεργάζονται για να γίνει το αντικείμενο που φτιάχνουν λειτουργικό , περνώντας έτσι από το φανταστικό κόσμο στον πραγματικό. Κάθε παιδί , μέσα από την εκμάθηση της κεραμικής και των τεχνικών της , νιώθει την ελευθερία να ανακαλύψει , να εκτονωθεί , να δημιουργήσει , να αντιμετωπίσει τυχόν απογοητεύσεις , και όλα αυτά παίζοντας με ένα υλικό που προέρχεται απλόχερα από τη γη.

  • ΡΑΠΤΙΚΗ : «ΜΕ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ ΥΦΑΣΜΑ»

Μια πρώτη επαφή των παιδιών με υφάσματα ,κλωστές ,νήματα και βελόνες ,με σκοπό να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την τέχνη της ραπτικής .Σχεδιάζω, μετρώ, υπολογίζω με μολύβι και ψαλίδι. Δοκιμάζω. και. δημιουργώ με την φαντασία μου!!

  • ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ

Πράξεις χαράς , δημιουργίας και επικοινωνίας μέσα από παιχνίδια προσαρμοσμένα στην εκάστοτε ηλικία. Η συνύπαρξη του θεατρικού παιχνιδιού και της μουσικοκινητικής αγωγής δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να επικοινωνήσουν , να συνεργαστούν , να ευαισθητοποιηθούν και να καλλιεργήσουν τη δική τους έκφραση. Επίσης, δρώντας μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο , τα βοηθά να αναπτύξουν την αυτοπειθαρχίας τους ( μέσω του ελέγχου συντονισμού των κινήσεων ) ενώ παράλληλα διασκεδάζουν , χαλαρώνουν και εκτονώνονται.

Κύριος στόχος μας είναι η ευχαρίστηση που λαμβάνουν τα παιδιά μέσα από τη μουσική, τη μίμηση και τη δραματοποίηση. Ερχόμενοι σε επαφή με την τέχνη , θα προσπαθήσουμε ώστε τα παιδιά να απελευθερωθούν και να δουν τον κόσμο με έναν άλλον τρόπο…. Με το δικό του το κάθε ένα!